مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 00:302023-08-28ورزشي

هفته چهارم لیگ برتر| مصاف پرسپولیس با فولادی نرم و بحران زده!


دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر چهارشنبه شب با انجام سه مسابقه به پایان می رسد که در یکی از حساس ترین مسابقات این هفته پرسپولیس در اهواز میهمان فولاد خوزستان بحران زده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،  هفته چهارم مسابقات لیگ برتر بیست و سوم چهارشنبه شب به پایان می رسد و به دلیل روزهای فیفا لیگ برتر تا دو سه هفته تعطیل خواهد بود.

نگاهی به سه بازی پایانی این هفته می اندازیم؛ ذوب آهن اصفهان - هوادار تهران؛ تقابل گربه سیاه های زخمی! ذوب آهن اگر چه گربه سیاه پرسپولیس لقب گرفته و همواره برای سرخپوشان تهرانی دردسر درست می کند اما مقابل هوادار تیمی همیشه بازنده است! از زمانی که هوادار به لیگ برتر آمده ذوبی ها نتوانسته اند این تیم تازه تاسیس را شکست بدهند و 3 باخت و یک مساوی حاصل تقابل با هوادار بوده است و هوادار خودش یک گربه سیاه برای ذوب آهن محسوب می شود .

هفته گذشته هوادار در خانه مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد و محمود فکری سرمربی، سیروس دین محمدی مربی و علی  طهماسبی مدیر تیم هم به دلیل رفتارها و اعتراض هایشان به داوری با جرایم سنگین مالی و محرومیت تعلیقی مجازات شدند  ذوب آهن هم از از اشتباه داوری هفته گذشته ضربه خورد و بازی برده را با گل آفساید پرسپولیس با مساوی عوض کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته چهارم لیگ برتر| مصاف پرسپولیس با فولادی نرم و بحران زده!

هفته چهارم لیگ برتر| مصاف پرسپولیس با فولادی نرم و بحران زده!